Toyota Motors Czech began to reorganize its Central European representations. The company combines sales, marketing and after-sales services in the Czech Republic , Hungary and the Slovak Republic in the interests of the company’s profit.
Toyota Central Europe (TCE ) will coordinate all sales, marketing and after-sales strategy for the Czech Republic, Slovakia and Hungary from 1 January 2015.
At this date, Toyota Motor Czech Republic ( TMCZ ) and Toyota Motor Slovakia ( TMSK ) will act as a liaison company behalf of Toyota Central Europe for the Czech Republic and Slovakia.
President of Toyota Motor Europe ( TMCZ ) was appointed Shingo Kato on 1 April 2014.
Part of Prague’s staff will go to Budapest, the othe group of employees will be offered voluntary retirement. Toyota Motor Hungary ( TMH ) is converted into a regional marketing and trading company of Toyota Central Europe (TCE ), which will be responsible for strategic management in the region.
The important functions in relation to customers and dealers remain in the Czech Republic, Slovak Republic and Hungary, while operational background and strategic functions will move to TCE .
“Central Europe is for Toyota very important region, and this new arrangement is the best way to ensure the future sustainable and profitable business model on these key markets, ” said Daniele Schillaci , Senior Vice President of Sales at Toyota Motor Europe .
Several employees TMCZ will join Toyota Central Europe in Budapest. TMCZ also offer voluntary retirement program, under which applicants will be able to take advantage of incentive compensation in the event of retirement and outplacement services in finding another job outside the company.
02.04.2014Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva