Hyundai Motor Czech neuspěla u antimonopolního úřadu se stížností na Svaz dovozců automobilů. Firmě se nelíbilo, že svaz omezil přístup k informacím o registracích vozidel v Česku. ÚOHS zastavil šetření podnětu pro možné porušení pravidel hospodářské soutěže.
Zástupcům HMC se nelíbilo, že SDA loni omezil přístup veřejnosti a nečlenům sdružení ke statistice o registracích aut v Česku. Podle Hyundai Motor Czech není možné v současnosti ověřit skutečné prodeje vozidel. Automobilka podezírala svaz z kartelového jednání.
Jak uvedl mluvčí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Martin Švanda, úřad “neshledal důvody k zahájení správního řízení”. Podle mluvčího Hyundai Miloše Adámka firma zatím nemá rozhodnutí úřadu k dispozici. “V tuto chvíli se k tomu nemohu vyjádřit,” uvedl pro IHNED.cz Adámek.
Svaz dovozců poukazoval na fakt, že už začátkem roku požádal ÚOHS o posouzení, zda není protiprávní zpoplatnit část statistik. “Úřad nám sdělil, že nic nenamítá,” uvedl tajemník SDA Pavel Tunkl. Organizace totiž do zpracování statistik vkládá vlastní peníze.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva