Vítěz SMS soutěže v rámci ankety Auto roku 2014 v České republice Mirek Bartulík ze severomoravské obce Těrlicko si v pondělí 21. července převzal svoji výhru. Jeho volba padla na bílou Škodu Octavia Combi 1,4 TSI.
Klíčky od vozu mu v autosalonu pražské společnosti Auto Styl předal její vedoucí prodeje automobilů Škoda Filip Druzescu za asistence PR manažera prodejní organizace Škoda Auto Česká republika Vítězslava Pelce.
Šťastný výherce při této příležitosti na sebe prozradil, že řidičský průkaz vlastní již 47 let a před odchodem do důchodu najezdil ročně i 20 tisíc kilometrů. Začínal s jedním z prvních „embéček“, tedy se Škodou 1000 MB, a výrobkům z mladoboleslavské automobilky zůstal věrný také v dalších desetiletích.
Výjimku představovaly Aero 662 („u něj lituji, že jsem si ji nenechal,“ tvrdí dnes s úsměvem) a nejnověji Volkswagen Touran. Při výběru doplňkové výbavy jednoznačně preferoval bezpečnost. „Například xenonové světlomety nejsou žádnou frajeřinou, ale užitečnou věcí,“ byl přesvědčen. „Rozhodl jsem se také pro některé prvky zvyšující jízdní komfort. Často totiž ve voze převážím svého zdravotně postiženého syna,“ dodal.
SMS soutěž vyzkoušel, spolu s dalšími rodinnými příslušníky, už při anketě Auto roku 2013 v České republice. „Nikdy mě ale ani ve snu nenapadlo, že by to mohlo vyjít,“ přiznal. „A teď zakouším u svého nového auta moc příjemné pocity.“
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva