Od letošního jara sledujeme snahu Petra Ehrlicha a Incheby uspořádat velkou pražskou automobilovou výstavu. Uskuteční se ve dnech 25. až 28. září 2014 na holešovickém výstavišti, účast podle organizátorů potvrdilo do poloviny srpna třicet značek.
S další více než desítkou se jedná. Je tedy předpoklad, že kromě většiny z první desítky nejprodávanějších, které se již přihlásili, jako například Škoda, Volkswagen, Hyundai, Ford, Peugeot, Citroën či Kia, se v Holešovicích objeví i další. Nebudou chybět ani značky z prémiového segmentu a automobilové lahůdky.
Návštěvníci si budou moci prohlédnout i takové automobilové klenoty, jako jsou Alfa Romeo 4C, Bentley Flying Spur, Ferrari California T, Lamborghini Huracán LP 610-4, Maserati Ghibli, McLaren 650S či Porsche 911 Turbo.
Předpokládá se, že Autoshow Praha se pochlubí nejen účastí téměř 40 automobilových značek, které jsou na českém trhu oficiálně zastoupeny, ale také více než desítkou českých premiér.
Vystavovatelé se představí jak v Průmyslovém paláci, tak i na venkovní ploše, kde se počítá s prezentací užitkových vozů. Střední hala Průmyslového paláce je vyhrazena expozicím prémiových značek, pravé a levé křídlo potom obsadí ostatní automobilky a další vystavovatelé.
Návštěvníky čeká také doprovodný program. Velmi atraktivní doprovodnou aktivitou budou testovací jízdy s více než 30 vozy pro veřejnost, které proběhnou na zhruba dvoukilometrovém okruhu v prostoru pražského výstaviště. Každý, kdo absolvuje testovací jízdu, se navíc zúčastní soutěže o skútr s motorem o objemu 125 ccm a další hodnotné ceny. Nebude chybět ani krátký polygon s off-roadovými vozy a řada dětských atrakcí včetně motokár. Veškeré doprovodné aktivity proběhnou zdarma v rámci vstupného na Autoshow.
Data výstavy:
Termín konání: 25. – 28. 9. 2014
Místo konání: VÝSTAVIŠTĚ PRAHA – HOLEŠOVICE
Průmyslový palác
Organizátor: INCHEBA PRAHA spol. s r.o.
Otevírací hodiny: 25. 9. 10.00 – 19.00
(10.00 – 14.00 – novináři, odborná veřejnost)
– 27. 9. 10.00 – 19.00
Vstupné: 120 Kč dospělí
80 Kč zlevněné
(děti od 6 do 15 let, studenti, důchodci)
240 Kč rodinné (2 dospělí, 2 děti)
zdarma ZTP, ZTP/P
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva