Harley-Davidson chystá na konec srpna výstavu a motorkářský sraz do pražských Holešovic. Na Harley Days budou k vidění kromě novinek i historické motocykly. Nejstaršímu kusu je 91 let.
„Zcela nový formát moto srazu nejen, že nepodmiňuje účast vlastnictvím motocyklu Harley-Davidson, ale naopak vítá širokou veřejnost a láká ji na spoustu atrakcí,“ vysvětluje Martin Heřmanský, Country Manager Harley-Davidson pro region CEE. Jednou z nich bude výstava historických motocyklů Harley-Davidson, probíhající po oba dva dny akce a se vstupem zdarma.
ROK VÝROBY 1923…
…má v dokumentaci zapsán nejstarší exemplář výstavy Harley-Davidson. Tehdy se portfolio značky z Milwaukee chlubilo motocykly typu J, W a F-Head Twin, samozřejmě s dvouválcovými vzduchem chlazenými motory objemu tisíc kubíků. I dalších zhruba třicet exemplářů bude stát za pozornost, nemůžou zde chybět ani ostatní předválečné kousky nevyčíslitelné hodnoty včetně modelu z roku 1928 (tehdy byl založen nejstarší fungující klub na světě Harley-Davidson Club Praha) ze soukromých sbírek hrdých majitelů. Další zajímavostí výstavy historických motocyklů se stane i papírový model chopperu v téměř životní velikosti.
…STEJNĚ JAKO 2014
Součástí Prague Harley Days 2014 bude kromě výstavy historických motocyklů také přehlídka současných Harleyů v rámci předváděcího demo trucku. Ten nabídne veřejné organizované testovací jízdy na současných 23 modelech
Harley-Davidson. Neméně interesantní podívanou přinese česká premiéra vodou chlazené novinky Harley-Davidson Street 750 a dalších nejnovějších strojů H-D.
MEJDAN PRO VŠECHNY
„Pražské dny Harley nebudou typickým srazem motorkářů, ale kulturně-společenskou akcí s nádechem motocyklů. Ty totiž znamenají svobodu, v podání značky Harley-Davidson se stojedenáctiletou tradicí,“ zdůrazňuje Jaroslav Vavřina, šéf pražského dealerství Harley-Davidson, který zároveň stojí za organizací pilotního ročníku. A Praha bude poprvé jednou ze zastávek v cestě na megasraz European Bike Week, pořádaný v rakouském Faak am See, kam se loni sjelo více než sto tisíc motocyklů…
Prague Harley Days v datech
KDY: 29. – 30. srpna 2014 (pátek od 10 do 02 hodin, sobota od 9 do 02 hod.)
KDE: výstaviště Praha-Holešovice, venkovní plochy a Průmyslový palác
CO: motosraz, motovyjížďky, jízdy obratnosti, výstava motocyklů, demo jízdy, mytí a servis motocyklů, tombola, bodypainting, live music, DJs, koncerty kapel, kaskadérská show FMX, pole dance, Miss Prague Harley Days, galavečer thajského boxu…
ZA KOLIK: venkovní program zdarma; večerní program za 150 Kč po oba dny
WEB: www.harley-days.cz
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva