Značce Nissan se před časem rozpadla prodejní síť v Česku, ale v posledních několika letech přidává další obchodní partnery. Tento týden ohlásila novou podobu pražského Autobondu, novou smlouvu s BS Auto a poptává prodejce pro další tři lokality.
Nissan hledá další partnery pro rozšiřování své dealerské sítě, zejména v oblastech Mladá Boleslav, Chomutov/Most a v západní části Prahy.
Již od 1.7. nabízí AUTOBOND GROUP kompletní servis a ucelený sortiment osobních i užitkových vozů NISSAN v tradičních prostorách v ulici Kolbenova 859/15 v Praze 9 – Vysočanech, kam se přesunul ze Spořilova.
Nyní je dealerství po kompletní rekonstrukci a Nissan v něm představuje novou korporátní podobu svých showroomů označovanou jako nový Nissan Retail Concept. Dealerství Autobond Group v Praze je prvním dealerstvím Nissanu v regionu CEE v nové korporátní podobě.
Dalším novým dealerem, kterého Nissan brzy přivítá ve své síti, je společnost BSAuto. Již za několik týdnů bude otevřeno dealerství BSAuto v Praze, v komerční zóně Průhonice. Do konce roku 2014 pak bude následovat nové dealerství Nissanu v Brně, které bude také provozovat společnost BSAuto.
„Rozvoj dealerské sítě v ČR je pro naši značku jednou z hlavních priorit, a proto vítáme příchod nových partnerů. V rozšiřování dealerské sítě chceme pokračovat i v příštím roce.” zmínil Country Manager Nissan Sales CEE, Zdeněk Fořt.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva