Co nového u české pobočky Audi? Magazín Automakers se ptal vedoucího značky v Porsche ČR Thomase Ottera. Hovořil o prodejní síti, fleetech, nových modelech i marketingu.
Prodejní síť značky se letos podle šéfa Audi měnit v Česku nebude: „Soustředíme se především na neustálé zlepšování našich služeb, abychom zákazníkům mohli za každé situace nabízet péči na špičkové úrovni, zakládáme si na individuálním přístupu k našim zákazníkům a v tomto se naše prodejní síť nijak zásadně nemění. Pokud jde o čísla, naše síť prodejců čítá stejně jako loni 19 autorizovaných prodejních a servisních partnerů a 13 servisních partnerů,“ řekl Otter.
Značce se podle něj letos daří ve fleetech: „V 1. polovině roku zaznamenali několik nově uzavřených kontraktů na další časová období. Koncem loňského roku jsme také uzavřeli kontrakt na dodání 150 vozů taxi službě pana Radima Jančury Tick Tack, což byla v kontextu trhu velmi významná a pro naši značku důležitá zakázka,“ řekl Otter.
MARKETING
Audi letos opustilo karlovarský filmový festival, kde jej nahradila BMW. Jakými marketingovými akcemi se letos pochlubí?
„Letos jsme uspořádali první ročník akce zaměřené na osobní zkušenost s našimi vozy – Audi quattro Experience ve Freestyle parku v Modřanech. Testovací jízdy na překážkovém parkuru měly mezi návštěvníky opravdu veliký úspěch, a tak bychom v tomto rádi pokračovali. Není nad to si sílu technologie quattro, která je synonymem našeho úspěchu, vyzkoušet přímo za volantem vozů Audi a na vlastní kůži. Za zmínku určitě stojí také historicky první turnaj ve sněžném pólu, který jsme ve spolupráci s průkopníkem tohoto sportu v Čechách, panem Naveedem Gillem a dalšími partnery uspořádali pod názvem Audi Snow polo začátkem března,“ říká Otter.
NOVÉ MODELY
Letošní podzim bude u Audi ve znamení uvedení třetí generace modelu Audi TT. Příznivci luxusních čtyřdveřových kupé se mohou těšit na přepracovanou verzi Audi A7 Sportback, která se na českých silnicích začne objevovat v průběhu podzimních měsíců. Do konce roku se také dočkáme modernizované verze úspěšné manažerské limuzíny Audi A6. „Pokud jde o oblast zelené mobility, chystáme se na český trh uvést ekologickou variantu modelu Audi A3, tedy Audi A3 Sportback g-tron a věříme, že zvláště pro fleetové zákazníky bude spojení úsporného pohonu s plnohodnotným vozem nabízejícím veškerý komfort a dynamické jízdní vlastnosti, velmi zajímavé,“ tvrdí šéf značky.
ZIMA OPĚT VE ŠPINDLU
Na zimu se chce Audi zaměřit na akce pro veřejnost. „Jde právě o již zmíněné pokračování Audi quattro Experience nebo jiných akcí tohoto typu. Jsme nadále partnerem největšího českého lyžařského areálu ve Špindlerově Mlýně a toto partnerství chceme opět posílit. Plánujeme tedy např. zopakovat zimní akci Audi Czech Snow Polo Masters, která se letos ve Špindlerově Mlýně konala poprvé. Určitě také budeme s našimi vozy přitom, až se ve Špindlu bude otevírat nadcházející zimní sezóna,“ slibuje Thomas Otter.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva