Americkému žebříčku nejspolehlivějších automobilových značek, který pravidelně zveřejňuje časopis Consumer Reports, opět dominuje japonská Toyota. Druhá příčka pak patří její luxusní značce Lexus.
Toyota je v čele žebříčku již osm let za sebou. Mezi desítkou nejspolehlivějších značek jsou také vozy dalších japonských automobilek – Mazda, Honda a Subaru a značka Toyoty pro mladé Scion. Nejvýše postavenou nejaponskou značkou je pátá Audi z německé skupiny Volkswagen. Jedinou americkou značkou v první desítce je Buick.
Za nejméně spolehlivou z 28 značek označili spotřebitelé Fiat. Z 265 modelů aut je pak podle spotřebitelů nejméně spolehlivý Fiat 500L. Mezi nejhorší značky se dále zařadily Dodge, Ram a Jeep, které patří automobilce FCA, napsaly agentury AP a Reuters.
Studie časopisu Consumer Reports je pro automobilový průmysl důležitá, protože kupci aut označují dlouhodobou spolehlivost za jeden z hlavních faktorů při výběru. Průzkum vychází z odpovědí 1,1 milionu zákazníků.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva