Jak si vede letos ve fleetových obchodech značka Renault? Kde vidí import mezery v prodejní síti? Na odpovědi jsme se ptali generálního ředitele Renaultu ČR Zdeňka Grunta.
„Naše nabídky v segmentu malých vozů se začínají prosazovat a zaznamenáváme zde první úspěchy především s modelem Renault Clio Grandtour, motorizací 1,5dCi, která představuje, díky hodnotám TCO, tu správnou volbu pro korporátní zákazníky. Pokud jde o prodeje firemní klientele, považujeme za úspěch skutečnost, že model Mégane Grandtour zůstává i nadále stabilní součástí vozových parků řady firem,“ řekl Zdeněk Grunt v rozhovoru pro magazín Automakers.
Mezi novými klienty Danone, Schindler nebo ISS
Které firmy si letos pořídily renaulty? Můžeme jmenovat například společnosti Danone, Schindler Management, Krka, Schneider Electric, případně nově součástí parku společnosti ISS Facility Services či Air Liquide a dalších. Pokud jde o užitkové vozy, naše rozšířená nabídka přestaveb nám napomohla najít některé nové klienty jako například Dopravní podnik města Plzeň či Grand Prix města Brna,“ pochlubil se šéf značky.
Nový koncept PRO +
Ľetošní novinkou podporující fleetové prodeje jsou specializovaná centra. „Rok 2014 je rokem, kdy jsme se v České republice připojili k celosvětovému konceptu určenému pro prodej firemní klientele pod názvem „PRO+“. Jedná se o koncept, který nachází své uplatnění ve větších městech a klade si za cíl poskytovat rozšířenou nabídku produktů a služeb firemním zákazníkům. Součástí nabídky je vedle kompletní prezentace našich užitkových vozidel včetně nabídky přestaveb i řada specifických služeb v oblasti prodeje i v oblasti servisní. Pracovníci těchto center jsou speciálně vyškoleni. Takovýchto center PRO+ pro firemní klientelu najdete v naší prodejní síti patnáct,“ doplnil Grunt.
Renaultu chybí prodejci v Praze
„Prodejní síť značky Renault v dlouhodobém horizontu jednou z nejstabilnějších na českém trhu, což je jednou z výrazných deviz značky v regionech. Této stability si velice vážím. V naprosté většině případů jsme spokojeni s úrovní pokrytí území. Výraznější výjimkou může být v současné době nedostatečné pokrytí hlavního města, kde naše jsme bohužel v jasné nevýhodě oproti srovnatelné konkurenci, pokud jde o počet prodejních míst,“ uzavírá Zdeněk Grunt.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva