Do konce roku skupina pořídí celkem 64 CNG vozů a dalších 100 CNG octavií nakoupí do tří let. Zakázka zařadí RWE mezi největší firemní zákazníky automobilky Škoda Auto v oblasti CNG.
Ve středu 19.11. se při příležitosti předání nových Octavií na CNG konala tisková konference v prostorách kongresového centra RWE v Limuzské ulici v Praze. „Čekali jsme s rozšiřováním našeho CNG vozového parku, až se na trh dostane nejoblíbenější český vůz v CNG motorizaci“, vysvětlil Martin Chalupský, tiskový mluvčí skupiny RWE. Skupina se rozhodla už dále pořizovat jen auta na zemní plyn.
Technické a ekonomické parametry Octavie G-TEC prezentoval Ondřej Všianský, manažer pro klíčové zákazníky Škoda Auto. „K dnešnímu dni je prodáno 970 vozů a do konce roku překročíme tisícovku“ uvedl Všianský. Nová Octavia G-TEC byla uvedena na český trh 9.6.2014. Předpokládá se, že právě její uvedení akceleruje změny v české CNG infrastruktuře.
Největší překážkou rozvoje CNG mobility je nízká informovanost veřejnosti, která nepodloženě pokládá rovnítko k systému LPG na propan-butan. LPG je vzhledem k rozšířeným domácím instalacím považován za nebezpečný. Důsledkem jsou zákazy vjezdu do obchodních center. Právě nesnadné parkování blokuje rozšíření CNG ve velkých městech více než jiné faktory, jako je například řídká síť čerpacích stanic.
CNG má svoje výhody, především ekonomické. Jan Tejnor ze společnosti Arval, která skupině RWE poskytuje operativní leasing, uvedl srovnání z praxe: „Při nájezdu 40 000 km za rok vychází náklady na ujetý kilometr o korunu méně u CNG než u moderního turbodieselu. Flotila 10 aut na CNG tak může za dva roky operativního leasingu ušetřit firmě až 800 000 korun oproti vozům na naftu.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva