Honda Motor Co., Ltd. vyrobila ve světě do září 2014 počtu 300 miliónů motocyklů. Událost byla důvodem oslavy, jež se uskutečnila v továrně Kumamoto, která byla prvním závodem na výrobu motocyklů značky Honda v Japonsku.
300miliontým motocyklem značky Honda na světě se stal model Gold Wing (40th Anniversary Edition model) pro modelový rok 2015 vyrobený v továrně Kumamoto.
Milníku 300 miliónů kusů bylo dosaženo v 66. roce od zahájení výroby motocyklů Honda v roce 1949, kdy prvním vyrobeným modelem byl Dream Type-D.
Historie motocyklů Honda začala s počátkem sériové výroby v Japonsku v roce 1949. Výroba mimo území Japonska započala v roce 1963 v Belgii a od té doby značka Honda rozšiřovala své výrobní kapacity do mnoha zemí světa v souladu se svou filozofií „vyrábět výrobky blízko zákazníkům“. S odhodláním vyvíjet technologie, které by do životů lidí vnesly více pohodlí a zábavy, společnost Honda vyvíjí a nabízí výrobky, které dokážou uspokojit individuální potřeby zákazníků v mnoha různých zemích a regionech po celém světě.
Honda se v průběhu let rozrostla ve značku obdivovanou mnoha lidmi po celém světě a dnes vyrábí motocykly ve 33 závodech ve 22 zemích, odkud přináší radost svým zákazníkům. Honda hodlá i nadále nabízet výrobky, které budou naplňovat potřeby jejích zákazníků po celém světě.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva