Francouz Jean Todt, prezident Mezinárodní automobilové federace FIA, se v pražském hotelu Marriot zúčastnil 12. prosince vyhlášení mistrů zemí Zóny střední Evropy. Předávání cen předcházelo představení kampaně „Nedej příležitost!“
„Bezpečnost na silnicích je a bude naším zásadním tématem,“ zdůraznil prezident Autoklubu ČR Roman Ječmínek.
Přimět řidiče všech věkových skupin, aby zdokonalovali své řidičské schopnosti a centra bezpečné jízdy-polygony nenavštěvovali jen kvůli smazání bodů, chce kampaň „Nedej příležitost!“, kterou Autoklub ČR odstartuje v průběhu ledna 2015.
„Bezpečnost na silnicích je zásadním tématem, kterému se chceme výrazně věnovat. V první fázi jsme se zaměřili na zlepšování řidičských dovedností. Chceme, aby si i motoristé ověřili pravdivost rčení: Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.“ řekl viceprezident Autoklubu ČR Jan Šťovíček.
Hlavní součástí kampaně jsou dva reklamní spoty, které se natáčely na konci srpna letošního roku v režii vynikajícího mladého režiséra a kameramana Tomáše Jelínka. Vedle spotů jsou připraveny také tiskoviny, webová stránka kampaně, prezentace na sociálních sítích a další. Celá kampaň vznikla díky podpoře z grantu Mezinárodní automobilové federace FIA ve výši 30 000 EUR.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva