Časopis Automakers porovnal letošní importérský adresář s loňským rokem a podíval se po osudech PR manažerů automobilových značek. Dovozci vyměnili mezi loňským a letošním březnem celkem deset PR manažerů.
Informace od značky Audi loni zprostředkovávala za PR agenturu Michaela Zábranská, letos ji v seznamu vystřídala Michaela Procházková.
V české Hondě ukončil loni působení Aleš Indra a přesunul se na centrálu do Vídně, jeho kompetence převzal pro oblast automobilů i motorek Petr Hubáček.
Dalším PR manažerem, který zmizel z importérského seznamu, je Dalibor Klíma. Koncern GM stáhl z Evropy značku Chevrolet a tak ukončil činnost i pražský import.
Komunikaci Iveco Czech Republic loni reprezentovala Miriama Regec, letos značku zastupuje Katarína Kutílková.
Na mateřskou dovolenou loni odešla z Kia Motors Czech Kateřina Vokounová a nahradila ji bývalá toyotistka Kateřina Jouglíčková.
Změna nastala také u Nissanu. Marek Vodička se posunul do marketingu a za značku mluví do médií Petr Kolář. Scania vyměnila Tomáše Patočku za Ondřeje Koubka.
Velké změny nastaly v Toyotě a Lexusu. Z importu v uplynulém roce odešli Tomáš Velek (od dubna 2015 vede značku Audi), David Valenta (nyní Porsche ČR) a letos v březnu Tomáš Vaněk. Ten zakládá vlastní PR agenturu.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva