RWE zprovoznila svoji jedenáctou CNG plnicí stanici v Olomouci. Motoristé ji naleznou na adrese Hněvotínská 701/54 u klasické čerpací stanice Benzina.
Provoz je zajištěn denně od 5 do 22 hodin, platby pomocí CNG karet nonstop. Kromě CNG karet zde akceptují i bankovní a fleetové karty a hotovost.
Zaváděcí cena CNG je na nové plničce jen 25 Kč za kilogram CNG, což je pouze 17,8 Kč za metr krychlový. „Rádi bychom, aby se Olomoučané naučili jezdit tankovat především k naší nové CNG stanici, a proto jsme zde nastavili tuto nízkou cenu,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel RWE Energo.
Ačkoliv se od ledna dvojnásobně zvýšila tzv. spotřební daň na CNG, RWE již od února zlevnila CNG na všech svých stanicích. Na plničkách RWE tak motoristé nyní natankují kubík CNG jen za průměrných 19,24 Kč. Pro srovnání odpovídá toto množství CNG energeticky jednomu litru benzinu.
„Naše další nová CNG stanice přibude v červenci v Brně v ulici Špitálka a na další stanici se pak motoristé mohou v nejbližších měsících těšit v Kosmonosích,“ dodává Zdeněk Kaplan.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva