Servisní specialisté Porsche Inter Auto absolvovali certifikaci a dosáhli úrovně Porsche Bronze. Další stupeň certifikace Silver získalo a obhájilo 9 mechaniků z Porsche Centra Praha a Porsche Servisního Centra Brno.
Nejvyšší ocenění úrovně Gold drží od roku 2012 jeden mechanik z Porsche Centra Praha. Certifikaci společnosti Porsche AG, se třemi stupni kvalifikace Bronze, Silver a Gold, absolvují servisní specialisté značky Porsche z celého světa – autorizovaná Porsche Servisní Centra v Praze, Brně a Ostravě nevyjímaje.
Nejvyšší ocenění úrovně Gold drží od roku 2012 mechanik Jaroslav Manhart z Porsche Centra Praha. Servisní specialisté nového Porsche Servisního Centra v Ostravě absolvují certifikaci při ročním zaškolení, tedy na jaře roku 2016.
„Jsme hrdí na úspěch našich servisních specialistů značky Porsche. Jejich certifikace potvrzuje nejvyšší kvalitu servisních služeb našich autorizovaných Porsche Servisních Center. Věříme, že do budoucna přibude další zlatý mechanik a i stále více kolegů s certifikací Silver,“ říká Mag. Christian Lang, generální ředitel Porsche Inter Auto CZ.
Certifikace Porsche AG
Jde o proces, který prověřuje teoretické a praktické znalosti ve dvoufázovém testu. Test Porsche AG je jednotný pro celý svět a nominovaní mechanici jej mohou absolvovat pouze jednou ročně. Zpravidla tedy trvá několik let, než mechanici postupně získají úrovně Bronze, Silver a Gold. Pro všechny testy je nutná znalost anglického nebo německého jazyka.
Teoretický test se koná v místě působení mechanika a praktická část v tréninkovém centru Porsche v Německu. Pokud uchazeč u testů neobstojí, další šanci na opravu má až za rok. Obhajoba certifikace je u Porsche AG povinná po třech letech. Tím je zajištěno, že si mechanici udržují znalosti o aktuálních modelech a nejmodernějších technologiích Porsche.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva