Organizační výbor ankety Auto roku 2016 se na čtvrtečním jednání na půde SDA (27.8.) věnoval harmonogramu soutěže a zajištění její mediální podpory.
Anketu jako již tradičně vyhlásí v září novinářské kluby s podporou SDA a AutoSAP. Již brzy by měly být známy nominované vozy s tím, že letos budou připuštěny do soutěže i vozy uvedené na trh po 30. listopadu 2015.
„Vyhověli jsme požadavku dovozců na posunutí termínu, aby stihli zařadit ještě novinky z frankfurtského autosalonu,“ řekl předseda organizačního výboru Michal Busta.
Do konce září by mělo být známo složení novinářské poroty, letos s nižším počtem porotců než loni. Budou stehně jako v minulých letech hlasovat dvoukolově, vedle hlavní soutěže se uskuteční též anketa veřejnosti. Členové organizačního výboru se shodli, že problémem ankety v dlouhodobém horizontu je snižování jejího mediálního ohlasu.
„Je třeba se tomuto problému věnovat, zadáme letos pořádající agentuře předložení podrobnějšího mediálního plánu akce,“ uzavřel člen výboru a předseda rady ředitelů SDA František Neuman.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva