Ve Volkswagen Financial Services došlo začátkem února ke dvěma zásadním personálním změnám. Nový manažer se objevil ve fleetovém oddělení, další posílil tým značky Volkswagen.
Martin Čmarada nastoupil na pozici Head of External Sales a posílil oddělení Fleetového prodeje a remarketingu Volkswagen Financial Services. Na pozici Brand Manager pro koncernové značky Volkswagen osobní a užitkové vozy nově působí Jiří Olša.
Martin Čmarada (30 let)
Vykonával funkci Brand Manager pro koncernovou značku Volkswagen osobní a užitkové vozy přes tři roky. Začátkem února nastoupil do oddělení Fleetu na pozici Head of External Sales. Martinova pozice je součástí nových opatření v rámci růstové strategie ve fleetovém obchodu.
Na starosti má především vedení týmu fleetových obchodníků, tvorbu a naplňování obchodní strategie prodeje a koordinaci nového obchodu s dealerskou sítí i fleet odděleními jednotlivých značek. Zároveň se bude podílet na produktovém zlepšování, kalkulačních modelech, PR aktivitách a implementaci mezinárodních projektů koncernu Volkswagen Financial Services.
Martin svůj volný čas věnuje rodině a přátelům, k jeho zálibám patří florbal a běhání. Pravidelně přednáší také na vysokých školách.
Jiří Olša (30 let)
Nahradil začátkem února Martina Čmaradu na pozici Brand Manager pro koncernovou značku Volkswagen osobní a užitkové vozy. Ve Volkswagen Financial Services ale není úplným nováčkem, jelikož působil téměř tři roky jako Area Sales Manager, kde se mimo jiné věnoval strategickému rozvoji regionu v oblasti retailového a fleetového financování.
Na starosti měl také část pražských koncernových obchodníků (např. Auto Jarov, Porsche Praha Prosek, NH Car, Tukas). Nově jako Brand Manager je zodpovědný za nabídku financování značek Volkswagen osobní a užitkové vozy, spolupráci s partnery, zajišťování a řízení zdrojů pro společné aktivity, tvorbu marketingových akcí a přípravu značkové marketingové komunikace. V úzkém kontaktu zůstane i s manažery prodeje.
Jiří svůj volný čas tráví především s rodinou a přáteli, k jeho koníčkům patří sport a četba.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva