Zastupitelstvo Ústeckého kraje schválilo uzavření kupní smlouvy s jihokorejskou Nexen Tire Corporation Czech, kterou dojde k prodeji pozemků v SPZ Triangle.
Po schválení vládního usnesení o finanční kompenzaci za prodej pozemků pro Ústecký kraj jde o další krok směrem k realizaci investičního projektu, který v následujících letech přinese do regionu až 1500 pracovních míst.
„Dnešní rozhodnutí zastupitelstva je pro společnost Nexen Tire mimořádně dobrou zprávou a my v této souvislosti oceňujeme vstřícný přístup zastupitelstva Ústeckého kraje, které se dnes pozitivně vyjádřilo k prodeji pozemků, na kterých chceme stavět,“ uvedl Petr Pospíšil, manažer Nexen Tire Czech.
Vláda přijala v březnu letošního roku usnesení, ve kterém se zavázala k vyplacení kompenzací za slevu za pozemky, které společnosti Nexen prodává Ústecký kraj. Celkem by se mělo jednat o 293 milionů korun. „Ještě v letošním roce nám vláda přislíbila poskytnout garance ve výši 113 milionů korun. Finance chceme využít na vybudování dalšího zázemí pro zaměstnance i dodavatele. Chceme také vybudovat požární zbrojnici přímo v areálu zóny,“ uvedl hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva