Toyota Motor Corporation (TMC) začala přijímat přihlášky do letošního Grantového programu ekologických aktivit. Cílem programu je podpora obnovy životního prostředí a aktivit zaměřených na jeho ochranu v rámci trvale udržitelného rozvoje.
Grantový program ekologických aktivit Toyoty byl založen po udělení ceny Global 500 Award, kterou tato automobilka získala v roce 1999 v rámci Programu OSN pro životní prostředí (UNEP). Od roku 2000 se tento grantový program každoročně realizuje jako součást sociálních aktivit TMC přispívajících ke zlepšení životního prostředí.
Letos tak tento ekologický program běží již 17. rokem v řadě. Cílem programu je přispět k řešení ekologických otázek a vychovávat novou generaci osobností, které dokážou prosazovat změny na lokální i globální úrovni.
Granty budou poskytovány neziskovým organizacím i ostatním soukromým neziskovým institucím či uskupením (vyjma škol), zaměřených na podporu praktických projektů v uvedených oblastech. Zmiňované aktivity budou součástí iniciativy zaměřené na plnění cílů ekologického strategického plánu Toyota Environmental Challenge 2050, jejž Toyota oznámila v letošním roce.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva