K2 Group, kterou tvoří společnosti K2 Moto (dealer motocyklů Kawasaki, Yamaha a Kymco), Motopoint (velkoobchodní distributor náhradních dílů na motocykly) a K2 Industry (velkoobchodní distributor strojních součástí), začala měnit manažerský tým.
Na pozici výkonného ředitele všech firem skupiny byl jmenován Pavel Tříska. Bývalý obchodní ředitel ve společnostech Seznam, Office Depot (bývalý Papirius), PayU či Vekra má za úkol nastartovat novou etapu fungování celé skupiny. “Naším cílem je v první řadě dobudovat manažerský tým a využít značný obchodní potenciál. V další fázi se budeme věnovat rozvoji jak z pohledu produktového portfolia, tak z pohledu regionálních zastoupení,“ říká Pavel Tříska. Pavel je aktivní cyklista, je ženatý, má dvě děti a psa.
Marketing bude mít nově na starosti Ondřej Čihař, bývalý marketingový ředitel společností Etnetera a Sport Invest. “Všechny firmy dosud táhlo obrovské nadšení zakladatelů a lidí okolo. Prakticky bez jakéhokoli náznaku koncepčního marketingu. Věřím, že dokážeme díky několika jasným krokům rychle posunout jednotlivé firmy o výrazný kus kupředu,” říká Čihař. Ondřej Čihař je ženatý, má dvě děti a ve volném čase vášnivě sportuje, čte a cestuje do vzdálenějších koutů zeměkoule.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva