V České republice se do 31. srpna 2016 prodalo již více než 60 tisíc vozů značky Dacia. Nejprodávanějším modelem je SUV Duster, který od uvedení na trh v roce 2010 překonal metu 16 tisíc kusů.
Druhou příčku na pomyslném žebříčku popularity drží Logan MCV s více než 13 tisíc prodanými vozy a je těsně následován modelem Sandero, jehož prodeje bezpečně překročily 12 tisíc kusů.
Čtvrté místo v pelotonu
V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodejů s tržním podílem 5,4% (OA bez LUV). Model Duster se pak v srpnu stal nejprodávanějším vozem kategorie SUV a v prodejích soukromé klientele je nejprodávanějším SUV již od ledna 2016.
“Za stejné období je také Dacia Dokker nejprodávanější osobní dodávkou. Tyto výsledky navazují na dlouhodobé úspěchy značky Dacia, která je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele, v roce 2016 dokonce s rekordním tržním podílem 9,1%,” uvedla značka.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva