V pardubickém dealerství Fordu AUTO IN proběhlo slavnostní předávání nového vozu zákazníkovi. Šlo o speciálního zákazníka a zcela speciální vůz.
Novým majitelem vozu se totiž stal vojenský veterán, nadrotmistr Josef Bělohlávek z 1. výsadkové roty 43. výsadkového praporu a účastník několika vojenských misí v Afganistánu.
Nrtm. Bělohlávek, zastoupený při předávání svým otcem, zůstal po zranění z těžké nehody při výcviku trvale upoután na lůžko, neobejde se bez pomoci svého okolí a nemůže pochopitelně ani užívat běžný osobní automobil.
Proto také volba padla na minibus Ford Tourneo Custom se speciálními úpravami od firmy Josef Hurt. Zbrusu nové bělostné Tourneo si Bělohlávkovi mohli pořídit díky programu Ford Army.
Ford Army je společný projekt českého Fordu a Ministerstva obrany ČR, který aktivním vojákům, veteránům či vojenským důchodcům nabízí mimo jiné velmi zajímavé slevy při nákupu nového vozu s modrým oválem ve znaku.
„Ukázalo se, že program Ford Army opravdu funguje,“ řekl během předávání vozu plk. Eduard Stehlík ředitel odboru pro válečné veterány Ministerstva obrany ČR.
„Jakmile jsme český Ford oslovili, okamžitě zareagovali. Nabídli nrtm. Bělohlávkovi ty nejlepší možné podmínky a předali celou záležitost dealerovi nejbližšímu jeho bydlišti, tedy společnosti AUTO IN v Pardubicích, jenž pak dodal samotný vůz a zorganizoval i potřebné úpravy. A mě osobně velice těší, že má tak velká firma jako Ford vstřícný individuální přístup a ochotně pomáhá člověku, který to tolik potřebuje.“
A jak vlastně vypadá nový dopravní prostředek nrtm. Bělohlávka? Jde o osmimístný minibus Ford Tourneo Custom v nejvyšší výbavě Titanium, s mototem 2.0 TDCi EcoBlue/170 k s bohatou výbavou a dodatečnými úpravami pro přepravu nrtm. Josefa Bělohlávka. Ty spočívají zejména v dodatečné instalaci zadní elektricky ovládané sklopné plošiny, díky které se vozík i se svým pasažérem za několik okamžiků bezpečně dostane na palubu vozu. Toto řešení je rychlé, pohodlné a bezpečné, ale vozíčkář pak nemá nejlepší výhled ani možnost komunikace s řidičem.
Proto dostalo Tourneo Custom ještě další technickou lahůdku. Tou je malý elektrický jeřábek ukrytý mezi bočním sloupkem a sedadlem spolujezdce a vybavený speciálním sedacím závěsem. Do něj se pasažér přesune přímo z vozíku – a za několik minutu už pohodlně sedí na sedadle spolujezdce.
„Věříme, že nový Ford udělá svému majiteli dobrou službu a že mu alespoň trochu pomůže ulehčit jeho těžkou situaci,“ uzavřel slavnostní chvíli Jan Laube, generální ředitel českého Fordu. „A za naši společnost mohu slíbit, že v rámci programu Ford Army budeme i nadále pomáhat lidem, jako je nrtm. Bělohlávek, kteří toho pro Českou republiku tolik udělali,“ dodal Jan Laube.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva