KIA MOTORS CZECH přispěla v rámci kampaně Movember celkem 69 700 korunami na boj proti rakovině prostaty a varlat. Do akce se zapojila i řada zaměstnanců společnosti, kteří přispěli nejen penězi, ale především soutěží o nejmohutnější knír.
Každý zaměstnanec, který se do listopadové kampaně zapojil, přispěl částkou od 100 korun výše. Stokorunou za každý vůz prodaný v měsíci listopadu přispěla také společnost KIA MOTORS CZECH. Díky 668 prodaných vozů tedy společnost věnovala částku ve výši 66 800 korun.
Kampaní však žili nejen zaměstnanci, ale doslova celá firma. V předních liniích kampaň propagovalo 204 koní nového Soulu 1,6 T-GDI. Knír se tak objevil také na typické „tygří masce“ tohoto dravce.
„Nový Soul byl jedním z tahounů celé kampaně. Nejen, že měl bezkonkurenčně nejvíce energie, ale také jednoznačně největší knír,“ říká PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH Kateřina Jouglíčková. Kia při této příležitosti kromě finanční podpory také dočasně pro měsíc listopad změnila firemní slogan „The Power To Suprise“ na „The Power to Movember“.
„Velký dík patří také některým našim kolegyním, které se v duchu obou sloganů rozhodly překvapit a podpořily naše mužské kolegy v demonstrativním pěstování svého kníru. Ostatně, jak praví klasik ‚taková věc u ženy může být znakem jisté vášnivosti,‘ a u nás se do kampaně pustili s vášní a nadšením opravdu všichni. Jsme proto velmi rádi, že jsme mohli svým dílem přispět k šíření osvěty o mužském zdraví a k prevenci boje proti rakovině a ještě se díky kampani pobavit,“ dodává Kateřina Jouglíčková.
Název hnutí Movember, které bylo založeno v roce 2003 v australském Melbourne, vznikl spojením slov „Moustache“ a „November“. Kromě boje s rakovinou prostaty a varlat se zaměřuje také na boj s duševními poruchami. Cílem je zvýšit povědomí o těchto chorobách, podporovat prevenci a také výzkum související jejich léčením a následky. Hnutí Movember v České republice zastupuje nadace Muži proti rakovině.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva