Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) je i letos partnerem ankety Auto roku 2017 v ČR. Zároveň je vyhlašovatelem doprovodné akce Dodavatel pro Auto roku 2017. Letos se do ní zapojí na tři desítky členských firem AutoSAP.
Tento již 13. ročník umožní dodavatelům automobilového průmyslu představit svoje produkty, které se uplatnily ve vozech přihlášených do soutěže. Členové AutoSAP, kteří vyrábějí díly nebo příslušenství pro 27 automobilů nominovaných do ankety, využívají i letos příležitosti se do tohoto měření sil přihlásit.
Po vyhlášení vítězného Auta roku 2017 v ČR budou moci dodavatelé komponentů do vítězných automobilů následně používat označení Dodavatel pro Auto roku 2017.
Ředitel sekretariátu Sdružení automobilového průmyslu k tomu řekl: „Akce by měla připomenout, že automobilový průmysl v České republice není jen o vozidlech, ale silně je zastoupen i dodavatelský sektor. Komponenty vyrobené u nás přitom zdaleka nejsou jen součástí automobilů vyráběných u nás, právě naopak. Drtivá většina vozů nominovaných do ankety Auto roku 2017 nese české díly, od šroubů až po moduly náprav.“
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva