Škodovka vyrobila v závodě v Kvasinách dvoumiliontý vůz. Jako jubilejní vůz v tomto závodě tradiční české značky sjel z linky Kodiaq v odstínu bílá Moon.
Pro první velké SUV značky společnost svůj východočeský závod výrazně rozšířila a do konce uplynulého roku zaměstnala 2.600 nových zaměstnanců. V následujících letech budou výrobní linky dále modernizovány a rozšiřovány.
„Kvasiny jsou vysoce moderní závod s dlouhou tradicí a vynikajícím týmem zaměstnanců. Jako důležitý pilíř výrobního svazku značky ŠKODA závod v Kvasinách významnou měrou přispívá k naplňování ŠKODA Strategie 2025,“ říká člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast výroby a logistiky Michael Oeljeklaus.
„V následujících letech bude roční objem výroby v tomto závodě dále narůstat. Za tímto účelem budeme do závodu výrazně investovat a vytvoříme z něj kompetenční centrum pro výrobu vozů kategorie SUV. S náběhem výroby modelu ŠKODA KODIAQ jsme v této souvislosti nedávno dosáhli důležitého milníku,“ dodává Oeljeklaus.
Závod v Kvasinách má zhruba osmdesátiletou tradici a patří mezi nejdůležitější zaměstnavatele Královéhradeckého kraje. Automobily se tu vyráběly už na počátku třicátých let, mimo jiné to byl i typ JAWA 700. Prvním vozem značky ŠKODA, vyrobeným v Kvasinách, byla v roce 1947 ŠKODA SUPERB. V následujících letech tam z pásu sjížděly mimo jiné i vozy FELICIA (1958 až 1964), 110 R Coupé (1970 až 1980), ŠKODA Pickup/VW Caddy Pick-up (1995 až 2001), SUPERB, ROOMSTER a YETI.
V současné době prochází východočeský závod společnosti ŠKODA AUTO největší modernizací a největším rozšířením v celé své historii. V rámci velké ofenzívy vozů SUV, kterou zahájil model ŠKODA KODIAQ, investuje automobilka do závodu zhruba sedm miliard korun.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva