Martin Heřmanský, dosavadní Country Manager Harley-Davidson pro region střední a východní Evropy povyšuje se začátkem roku na pozici Managing Director Harley-Davidson Strategic Growth Markets v regionu EMEA.
“Postup na novou pozici je výsledkem restrukturalizace společnosti, kdy po více jak 4 letech střídá svého předchůdce Enrica D´Onorfia a zároveň reakcí a oceněním jeho práce v čele týmu regionu střední a východní Evropy, který patří mezi jeden z nejúspěšnějších v rámci celé struktury značky,” uvedla značka.
V nové pozici bude mít Martin Heřmanský na starost řízení trhů strategického růstu v rozsáhlém regionu zahrnujícím kromě střední a východní Evropy, také jihovýchodní Evropu, Blízký východ, africký kontinent, Rusko a země bývalého Sovětského svazu. Celkově bude řídit 6 regionálních týmů působících v Praze, Moskvě, Aténách, Dubaji, Kapském městě a Oxfordu.
„Strategic Growth Markets, jak již název napovídá, je region se strategicky významným potenciálem pro značku v globálním měřítku a v rámci Harley-Davidson Motor Company je na něj tedy upřena významná pozornost, samozřejmě spojená i s velkými očekáváními. Pro mě osobně je to obrovská pocta, zodpovědnost a profesní výzva, která vyžaduje rozšíření mých odborných znalostí o detailní znalost kulturních, obchodních a politických odlišností mezi jednotlivými trhy v rámci takto různorodého regionu,“ říká nový Managing Director H-D SGM EMEA.
Martin Heřmanský bude novou pozici vykonávat i nadále ze své pražské kanceláře. „Díky strategické poloze Prahy a poměrně dobrému leteckému spojení se zbytkem světa není nutný přesun do Oxfordu, odkud se historicky region SGM řídil. Důležitá je kvalitní komunikace a individuální přístup k jednotlivým týmům reflektující jejich různorodá specifika, mentalitu a komerční vyspělost. To považuji za základ úspěchu,“ dodává na téma řízení regionu SGM Martin Heřmanský.
Jeho příběh se v Harley-Davidson začal psát roku 2009, kdy se zúčastnil mezinárodního tendru na šéfa zastoupení značky pro region střední a východní Evropy, a v němž zvítězil nad několika desítkami dalších kandidátů. Od tohoto roku tak z Prahy řídil regionální kancelář a postupně vybudoval tým působící v 8 zemích.
S rokem 2017 však přichází pro Heřmanského nová etapa v rámci práce pro Harley-Davidson, která bude především zaměřena na maximální využítí potenciálu pro značku na trzích strategického růstu.
Harley-Davidson Central & Eastern Europe zároveň v blízké době oznámí jméno nového Country Managera, který Martina Heřmanského nahradí v čele zastoupení značky pro střední a východní Evropu.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva