Časopis Automakers vyhlásil, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci SDA v roce 2016. V redakci se sešlo 59 hlasů motoristických novinářů pro celkem 19 nominovaných manažerů komunikace. Anketa už zná své vítěze.
Motorističtí novináři měli možnost označit v anketě automobilové značky, s jejichž mediálním servisem byli či nebyli v minulém roce spokojeni. Hodnotila se dostupnost PR manažerů na telefonu a emailu, počet tiskových zpráv a konferencí a také možnosti zápůjček automobilů k redakčním testům.
„Novináři z Klubu motoristických novinářů a Klubu motoristických publicistů mohli v průběhu prosince a ledna posílat hlasy PR manažerům, kteří poskytovali v průběhu roku 2016 nejdostupnější informační servis pro jejich redakce,“ vysvětluje předseda KMN Michal Busta.
V průběhu února 2017 pak probíhalo sčítání hlasů, příprava cen a focení vítězů. Anketa nyní už má svoji TOP 3.
PR manažerkou roku Kateřina Jouglíčková
V kategorii nejlepšího mediálního servisu obdržela největší počet hlasů manažerka Kia Motors Czech Kateřina Jouglíčková. S celkovými osmi hlasy předstihla o jeden hlas Zdeňka Zikmunda ze Subaru a o dva hlasy bronzovou Radku Matthey z Peugeotu.
U korejské značky je Kateřina od roku 2014 a má na starosti PR komunikaci importu i dealerů, organizaci eventů, novinářský autopark a další záležitosti. Předtím devět let pracovala v PR oddělení Toyoty, od roku 2012 pak na pozici PR Manager ve společnosti Euro RSCG Public Relations, která se později přejmenovala na Havas.
„Cením si na ní vstřícnost a věcnost jednání, dodržování slibů, spolehlivost a dobře připravené testovací vozy,“ zdůvodnil svůj hlas jeden z novinářů.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva