Kia Niro byla v úterý 14. března na gala večeru 23. ročníku ankety Auto roku 2017 v České republice vyhlášena Ekologickým autem roku. Cílem této speciální kategorie, ve které o vítězi rozhoduje odborná veřejnost, je vyzdvihnout modely nejšetrnější k životnímu prostředí.
Hodnotí se přitom modely nominované v anketě a varianty, které jsou v době ankety již v oficiální české distribuci. Hybridní crossover Niro zvítězil v konkurenci dalších 5 modelů, včetně zástupců prémiových značek.
„Kategorie Ekologické auto roku je pro nás velmi důležitá a je nám proto ctí, že jsme v ní zvítězili právě s modelem Niro, s jehož pomocí se chceme stát v kategorii hybridních vozů jednou z dominantních značek na českém trhu. Ocenění je pro nás velmi důležitým okamžikem, který přichází v době, kdy plánujeme rozšířit na českém trhu svoji nabídku alternativních pohonů,“ říká Arnošt Barna, pověřený generální ředitel KIA MOTORS CZECH, který za společnost tuto prestižní cenu převzal.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva