Nový showroom postavený podle globálního designového konceptu Kia Red Cube otevřela 30. března majitel TUkasu Jiří Tůma. Vůbec první stylové dealerství Red Cube v hlavním městě a třetí v České republice je již sedmé pražské dealerství Kia a nachází se v Praha 4 Modřanech.
Slavnostního otevření a oficiálního zahájení prodeje a servisu se za společnost KIA MOTORS CZECH zúčastnil prezident Jong Kook Lee a Manažer rozvoje dealerské sítě Roman Kalina. Zaskupinu TUkas byl přítomen zakladatel a majitel Jiří Tůma a generální ředitel Petr Lehký. Moderátorem a tváří akce byl známý herec, tanečník a motoristický nadšenec Jan Révai.
„Jsme velice rádi, že hlavní město Praha má své první dealerství v konceptu Red Cube. Zákazníci se s tímto moderním designem Kia mohou setkat mimo jiné v Brně a také Jihlavě,“ říká Jong Kook Lee prezident, KIA MOTORS CZECH a dodává:
„Nový standard autosalonů Kia je zásadním přínosem v budování image automobilky v České republice, který tak navazuje na celosvětovou identitu značky. Do budoucna plánujeme otevření nových dealerství v tomto stylovém designu, neb naším přáním je, aby zákazníci vnímali výjimečnost a rozmanitost značky Kia v jejich domácím prostředí.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva