MONETA Money Bank ve spolupráci s Direct pojišťovnou nabízí havarijní pojištění a povinné ručení, se kterým klienti mohou dosáhnout na vyšší limity na trhu.
„Kromě bankovních produktů chceme klientům nabídnout na jednom místě i možnost, jak kvalitně a jednoduše pojistit své auto. Unikátní balíčky uspokojí i specifické nároky řidičů, kterým zároveň zůstane i možnost volit rozsah krytí a limitů,” vysvětlil Aleš Sloupenský, ředitel divize retailového bankovnictví v MONETA Money Bank. „Ohleduplní řidiči mohou na našem povinném ručení ušetřit až 50 % za jízdu bez nehod. Nabízíme jim navíc možnost převést bonus za užívání služebního vozu na osobní auto,“ dodává Aleš Sloupenský.
Pavel Řehák, generální ředitel Direct pojišťovny, říká: „Spolupráci s MONETA Money Bank považuji za významné strategické partnerství. Podobně vnímáme inovace a klientskou zkušenost, která musí být postavena na jednoduchosti, rychlosti a přátelskosti. Díky její široké pobočkové síti se tak naše produkty dostanou do více než 230 míst po celém Česku. Věřím, že nám to pomůže v dalším růstu.“
11.04.2017Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva