Mostecký autodrom čeká na konci září invaze vozů značky Škoda. Jejich majitelé s rodinnými příslušníky, přáteli a fanoušky úspěšné tuzemské automobilky se sjedou do areálu autodromu v sobotu 23. září.
„Účastníci srazu se mohou těšit na bohatý doprovodný program pro všechny věkové kategorie včetně rodin s dětmi. Chybět nebudou ani soutěže o zajímavé ceny v podobě zážitku z jízdy po dráze,“ láká nejen všechny příznivce škodovek obchodní manažer pro sport společnosti AUTODROM MOST Jakub Krafek. Účast na srazu je bezplatná, zájemci mohou po jeho skončení v areálu polygonu i přespat.
Areál se pro účastníky otevře v 08:00, až do večera se pořadatelé postarají o zábavu, zážitky i zázemí s občerstvením. Zájemci už se hlásí. „Pro všechny jsme připravili spoustu lákavých aktivit, nikdo se určitě nebude nudit. Chybět pochopitelně nemohou soutěže o nejhezčí vozy a také o nejpočetněji zastoupený klub v rámci srazu. Každý ze členů klubu, který dorazí s více než deseti vozy, získá volnou jízdu po malém závodním okruhu. Ti, kteří přijedou na sraz s více než 20 auty pak volnou jízdu po velkém závodním okruhu,“ upřesnil Krafek.
Setkání zpestří také výstava historických a závodních vozů značky Škoda všech generací, a to včetně jejich živé prezentace na malém závodním okruhu. Účastníci srazu si užijí i předváděcích jízd nejnovějších modelů Kodiaq a Yetti po offroadové dráze. Ve výstavní síni Auto Gallery na polygonu se budou promítat tematické filmy, zájemci vyslechnou cestovatelské prezentace, technické přednášky či se mohou zúčastnit besed se známými osobnostmi motoristického sportu.
Na autodromu se představí i výrobci produktů spojených se značkou Škoda, ať už tuningových dílů, autodoplňků, autokosmetiky, oblečení či modelů.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva