Evropská asociace výrobců automobilů (ACEA) zveřejnila 19. dubna statistiky registrací nových osobních aut v Evropě za březen 2017. 11procentní růst komentuje Jan Linhart, partner odpovědný za služby pro automobilový průmysl KPMG Česká republika.
Březnové registrace nových osobních aut v Evropě posilují optimismus. I po zohlednění rozdílného počtu pracovních dní oproti loňsku způsobenému jiným termínem velikonočních svátků je růst překvapivě silný. Celkové registrace dokonce převyšují rekordní čísla z let 2006 a 2007.
“Podle mého názoru však situace v Evropě nenahrává silnému růstu, proto v celoročních číslech očekáváme růst v řádu nižších jednotek procent. Nejistotu na některých trzích vyvolávají nejen politické události na domácích scénách jednotlivých států, jako jsou například volby ve Francii, ale též mlhavé představy o nastavení podmínek tzv. Brexitu jak pro odcházející Velkou Británii, tak především pro Evropskou Unii. Z pohledu konkrétních výrobců pak růst limitují nedostatečné kapacity závodů vyrábějících nejžádanější modely. Na kapacitní strop narážejí také někteří dodavatelé dílů,” uvedl Linhart.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva