Podle průzkumu Kantar TNS, uskutečněného na žádosti Michelinu, až 90 % českých řidičů užívá dvě sezónní sady pneumatik. Po nedávných překvapivých výkyvech počasí a silném sněžení na konci dubna se ale zřejmě bude zvětšovat skupina motoristů, kteří letos vůbec nepřezují.
Většina českých řidičů používá dvě sady pneumatik – letní a zimní. Jak vyplývá z průzkumu společnosti Kantar TNS1, uskutečněného na zadání společnosti Michelin, jedná se o 90 % všech majitelů vozidel. Dalších 5 % řidičů pneumatiky nepřezouvá vůbec a po celý rok jezdí buď pouze na letních, nebo na zimních pneumatikách.
A jen 5 % dotázaných osob používá celoroční pneumatiky. Je možné, že tato poslední skupina řidičů se bude zvětšovat po nedávných překvapivých výkyvech počasí a silném sněžení na konci dubna.
Část řidičů, která byla zaskočena jízdními podmínkami, možná začala vážně uvažovat o koupi celoročních pneumatik, které by byly odpovědí na takové výkyvy počasí. V tomto okamžiku o něco málo více než jedna čtvrtina řidičů (28 %) zvažovala nákup tohoto typu pneumatik, které zaručují bezpečnou jízdu po celý rok. Téměř polovina českých řidičů (47 %) nemá zájem o koupi celoročních pneumatik a 25 % řidičů o tom vůbec nepřemýšlelo.
Zimy jsou stále mírnější s menším množstvím sněhu a jarní anomálie počasí vedly k tomu, že se na trhu objevily pneumatiky, které jsou na tyto změny připravené. Příkladem je pneumatika MICHELIN CrossClimate+, celosvětově první letní pneumatika se zimní homologací 3PMSF (3 vrcholky hor se sněhovou vločkou). Pneumatika zajišťuje vynikající výkony na silnicích pokrytých sněhem a při nízkých teplotách a je možné ji používat i v zemích, kde je povinné užití zimních pneumatik.
Nepříliš vysoký zájem českých řidičů o celoroční pneumatiky je překvapivý, protože velké množství z nich vidí různé výhody používání takového typu obutí: 56 % dotázaných poukázalo na finanční úspory a nižší náklady a 40 % na úsporu času i větší pohodlí.
19.05.2017Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva