Oldřich Vaníček, prezident Ústředního automotoklubu ČR, byl na jednání jarního zasedání Mezinárodní automobilové federace FIA Region I v belgických Bruggách zvolen jednohlasně na další čtyřleté období viceprezidentem FIA Regionu I.
Jedná se o největší region této organizace a zahrnuje území 80 států Evropy, Afriky, Blízkého východu a podstatné části Asie. Mezinárodní automobilová federace FIA sdružuje motoristy celkem ze 132 zemí světa. Viceprezidentem FIA Regionu I se stal po svém znovuzvolení prezidentem COFO, koordinačního orgánu motoristických organizací z teritoria více jak 30 států střední a východní Evropy, včetně části Asie.
„Prioritou v rámci výkonu mých kompetencí bude další prohlubování jak bilaterální, tak multilaterální spolupráce mezi motoristickými kluby, prosazování společných projektů především v oblasti mobility, což může představovat například již rozpracovaný projekt slev na pohonné hmoty pro členy našich klubů v mezinárodním měřítku. Budeme se také společnými silami snažit dále zkvalitnit úroveň poskytování pomoci motoristům v nouzi, zavádění nových bezpečnostních systémů např. systému e-call atd., prostě je to dobrá příležitost, jak pokračovat v rozdělané práci”, řekl Oldřich Vaníček, který tuto funkci vykonává již od roku 2015.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva