V Karlových Varech začal 52. Mezinárodní filmový festival, který potrvá do soboty 8. července. Hosty festivalu vozí auta BMW Group ČR, která je je již čtvrtým rokem v řadě Oficiálním vozem festivalu. Celkem je pro dopravu hostů i členů organizačního týmu připraveno více než šedesát bavoráků, včetně nejnovějšího BMW řady 5.
V rámci Mezinárodního festivalu má BMW svoji unikátní prezentaci v těsné blízkosti budovy Lázně I. Jde o originální expozici BMW Lounge od studií Olgoj Chorchoj a CMC Architects. Nedílnou součástí stavby z ocelových profilů a kontejnerů jsou automobily a motocykly značek BMW, MINI a BMW Motorrad.
K vidění je například plug-in hybridní sportovní vůz BMW i8, výkonný sedan BMW M550i xDrive nebo BMW X5 M.
“BMW se v rámci Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech prezentuje ve své expozici formou důvtipného sloganu JE TO MOC. Toto sebevědomé vyjádření, které je na první pohled viditelné na stavbě BMW Lounge, je v jejích útrobách doplněno o další přívlastky. Proto na různých místech a při různých příležitostech následují slogany jako například MOC STYLOVÉ, MOC INTENZIVNÍ, MOC VÝKONNÉ, MOC VÝJIMEČNÉ nebo MOC VZRUŠUJÍCÍ. Takto originální forma komunikace se bezpochyby skvěle hodí do výstředního světa filmu, jehož je BMW v Karlových Varech součástí,” uvedla značka.
03.07.2017Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva