Škodovka vyrobila letos v létě šestimiliontý vůz řady Octavia. Jubilejní vůz sjel z linky v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Počátky oblíbené modelové řady sahají až do roku 1959.
Od roku 1996 má ŠKODA OCTAVIA rozhodující podíl na razantní proměně podniku: z národní automobilky zaměřené pouze na střední a východní Evropu se stal významný mezinárodní hráč. Z jednoho modelu se dvěma typy karoserie se za dvě desetiletí stala jedna z nejúspěšnějších modelových řad v celém automobilovém odvětví. Ale příběh modelu OCTAVIA je mnohem delší.
První vůz nesoucí toto dnes už slavné jméno se vyráběl v Mladé Boleslavi a v Kvasinách mezi lety 1959 a 1971. Celkem vzniklo 365 400 tehdy oblíbených vozidel. Název Octavia znamená latinsky osmá, protože se jednalo o osmý model od konce druhé světové války.
První generace novodobé řady (1996-2010) zaujala všestranností, vnitřním prostorem, úsporným provozem, nadčasovým designem a výhodnou cenou. Ohromující byl zavazadlový prostor o objemu 528 l, zpočátku nabízené motory vyvinuly výkon mezi 55 (75 k) a 92 kW (125 k).
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva