Cebia ve spolupráci s Českou leasingovou a finanční asociací (ČLFA) vyvinula nástroj na prevenci před duplicitním financováním nákladních vozidel, strojů a zařízení.
Nová služba je poskytována v rámci osvědčeného systému CheckLeasePro, který poskytovatelé finančních služeb využívají více než šest let v oblasti financování dopravní techniky. Tento systém společnosti Cebia dokáže odhalit, jestli na konkrétní vůz už není evidována aktivní leasingová nebo úvěrová smlouva, a nemůže tak dojít k vícečetnému financování. Nyní poskytne stejné informace o nákladních vozech, strojích a zařízeních.
„Systém ochrání finanční instituce i jejich zákazníky před možnými pokusy o podvodná jednání v oblasti financování doposud nezahrnutých komodit. Navazuje tak na velmi dobré zkušenosti se službou CheckLeasePro. V současné době je do projektu zapojeno osm předních leasingových společností. V budoucnu bychom chtěli oslovit i bankovní sektor,“ říká Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia.
CheckLeasePro je určen jen pro registrované uživatele a týdně zpracuje více než 300 000 dotazů na dopravní techniku. V kategorii nákladních vozů, strojů a zařízení mohou systém využívat výhradně společnosti, které pro jeho potřeby poskytují data o financovaných předmětech. Nejčastěji se jedná o dopravní techniku nad 3,5 tuny, stavební a zemědělskou techniku, manipulační a skladovací techniku, ale i zpracovatelské či technologické linky a investiční celky. Jednotlivé věci jsou v systému evidovány pod unikátním identifikátorem, kterým je buď VIN, výrobní číslo, nebo jiné jednoznačné označení. Systém shromažďuje data o předmětech financovaných zúčastněnými leasingovými společnostmi a automaticky je mezi sebou porovná. Výstupem je seznam nalezených pravděpodobných duplicit.
„Společnost Cebia jsme svým členským společnostem doporučili především z toho důvodu, že se nám osvědčila při poskytování obdobné služby v oblasti dopravní techniky. Jsme přesvědčeni, že naše spolupráce přispívá k prevenci kriminality při financování investic a ke kultivaci celého finančního trhu,“ konstatuje Libor Bosák, předseda představenstva ČLFA, která sdružuje největší poskytovatele leasingového i úvěrového financování.
05.09.2017Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva