Italská automobilová značka Maserati ovládla pražský obchodní dům Arkády Pankrác, výstava jejích vozů potrvá až do 27. září. Expozice nese název „V zajetí Maserati“ a návštěvníci se mohou těšit na zajímavou cestu historií automobilky.
K vidění budou jak historické modely značky Maserati, tak vozy současné produkce. Představí se například mistrovské dílo Maserati 3500 GT nebo supersportovní Maserati MC 12. Chybět nebudou vozy řady Ghibli či Khamsin.
Oficiální dealer vozů Maserati Scuderia Praha představí v rámci výstavy současné i historické vozy. Fanoušci automobilů se znakem mytického Neptunova trojzubce se tak kromě zmíněného 3500 GT mohou těšit třeba na model Maserati Merak, vyráběný v letech 1972 až 1983. Součástí výstavy budou také modely Indy a dvoumístný Maserati Mistral, oba ze sedmdesátých let.
Jestli by se některý z automobilů dal označit za synonymum sportovního vozu, pak je to bezesporu Maserati MC 12. Po silnicích se jich na celém světě prohání pouze 50 a cena jednoho vozu je doslova astronomická. Jeden z těchto nádherných automobilů ale bude až do 27. září zaparkován právě na Arkádách. A společnost mu bude dělat celá řada dalších skvělých modelů značky Maserati.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva