Devatenáctý ročník pražského mezinárodního festivalu designu otevřel ve čtvrtek 26. října 2017 brány holešovického Výstaviště. V letošním roce se přestaví rekordních 304 designérů, značek, studií i uměleckých škol. Jedním z partnerů je značka Renault.
Fanoušci módy a šperku se mohou těšit na 17 módních přehlídek a desítky instalací módních designérů a šperkařů. Nebudou chybět ani zahraniční hvězdy, bohatý doprovodný program, přednášky a moderované diskuze. Designblok potrvá do 30. října a jeho letošním tématem je Jídlo.
Značka Renault je porvé partnerem této velkolepé události v oblasti českého a světového designu.
„Jsme nováčci na Designbloku, ale rozhodně tomu tak není ve světě designu, kde jsme jako první automobilka vytvořili samostatné oddělení designu již v r.1961. Všechny naše expozice vyjadřují na letošním ročníku stejné téma . Je jim nová strategie designu Renault, ztvárněná jednotlivými modely do „kopretiny života“, kdy každý model odpovídá urcité etapě života a je současně svébytný ale současně i jasně idenifikovatelný s ostatnimi modely značky“, vysvětluje základní myšlenku letošní expozice značky Zdeněk Grunt, generální ředitel společnosti Renault Česká republika.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva