AUTODROM MOST ve spolupráci s Ústředním automotoklubem (ÚAMK) přichystal v říjnu pro novináře zážitkový program na výcvikových plochách polygonu zaměřený na bezpečnost silničního provozu a přípravu automobilu na zimní období. Skládal se z teorie a praktické části pod dohledem zkušeného instruktora autodromu.
Novináři se dozvěděli, jak co nejlépe připravit automobil na zimu, kdy a kde jsou povinné zimní pneumatiky, jak je správně vybrat a načasovat jejich přezutí a jaké nástrahy čekají na řidiče letošní zimu v zahraničí. Seznámili se také s výsledky testů zimních a celoročních pneumatik.
V praktické části si pak pod dohledem odborníků vyzkoušeli řízení vozu se simulovanou oční vadou při průjezdu slalomem z kuželů. Na kluzné ploše pak za volantem zažili rozdíly v chování auta s obutými novými zimními pneumatikami či kombinací starých a nových pneumatik. Závěrem se přesvědčili, co se děje v kabině vozu při krizovém brzdění s dobře a špatně umístěným nákladem z rychlosti 90 kilometrů v hodině. Své zkušenosti mohli přímo na místě konzultovat s expertem na pasivní bezpečnost certifikační společnosti TÜV SÜD Martinem Škopkem a lékařkou z pražské oční kliniky DuoVize Kateřinou Pulchartovou.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva