E.ON odstartoval kampaň na propagaci e-mobility založenou na příběhu vozů, od kterých by nikdo nečekal, že jezdí na elektřinu. Reklamní spot z dílny kreativní agentury Engine se točil přímo u vyschlého jezera El Mirage v Mohavské poušti v Kalifornii a dle reklamního sloganu při něm nebyla prolita ani kapka benzínu.
E.ON přináší na tuzemský trh globální kampaň zaměřenou na elektromobily a rozšiřování sítě nabíjecích stanic. „Společnost E.ON dlouhodobě patří v oblasti chystaného přechodu z konvenčních aut na elektromobily mezi evropské lídry. Cílem kampaně není prodej, ale rozšiřování povědomí o tom, že e-mobilita je směr budoucnosti a smysluplná aktivita, kterou E.ON dlouhodobě podporuje,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.
Hlavní poselství kampaně přináší půlminutový reklamní spot, jenž bude k vidění především na sociálních sítích Facebook a Twitter a v rámci online videoformátů na YouTube a dalších serverech. Tvůrcem spotu je kreativní agentura Engine a vše se v něm točí kolem elektřiny. Veškeré vozy, včetně těch s technikou, byly poháněny elektřinou a doplnily je elektrické drony. „Tvůrci filmu se tak drželi hlavní myšlenky spotu, že v elektřině je svoboda,“ vysvětluje Simona Bláhová z Marketingové komunikace E.ON. Kampaň bude doplňovat speciální landing page (www.eon.com/freedomiselectric), na níž bude k vidění minutu a půl dlouhá verze filmu, film o filmu a také další videa představující jednotlivá elektrická vozidla, mezi kterými je mimo jiné i nejrychlejší sériově vyráběná motorka Superbike Lightning nebo replika modelu AC Cobra z roku 1967.
Elektromobily by měly již v blízké budoucnosti převzít dominantní postavení v oblasti osobní dopravy. E.ON pracuje na vybudování celoevropské sítě ultrarychlých nabíjecích stanic. První komerční vzniká v blízkosti vytížené dálnice A3 spojující Frankfurt nad Mohanem s Norimberkem. V sousedním Německu spravuje E.ON již více než 4 000 nabíjecích míst a v České republice provozuje mimo jiné též rychlonabíjecí stanici u Vystrkova nedaleko sjezdu z dálnice D1, jež patří mezi nejmodernější v Evropě. „V současnosti v rámci rozvoje sítě dobíjecích stanic pracujeme na třech projektech v okolí páteřních silničních komunikací a ve velkých městech,“ popsal nejbližší plány rozvoje sítě nabíječek vedoucí útvaru Mobility services E.ON Miloslav Fialka.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva