Linky spojují multifunkční areál BB Centrum se stanicí metra Budějovická od února loňského roku najely elektrobusy téměř 70 tisíc kilometrů. Nasazení elektrických autobusů do provozu pražské hromadné dopravy je společným projektem developerské a investiční společnosti Passerinvest Group, ČEZ a dopravní společnosti Arriva.
Provoz dvou elektrobusů SOR EBN 9,5 byly v rámci bezplatných linek BB1 a BB2 zahájen v únoru 2016. K dnešnímu dni za svého nepřetržitého fungování přepravily již více než milion cestujících a najely přes 70 tisíc kilometrů.
Elektrobusy mají velmi tichý chod a k dispozici je i zdarma připojení na síť Wi-Fi. Jeden elektrobus ujede denně v průměru 100 km a během 50 jízd přepraví na 1 800 cestujících.
„V loňském roce jsme provedli průzkum mezi zaměstnanci firem sídlících v BB Centru, který nám zejména slouží jako zpětná vazba a zároveň jako inspirace pro zlepšení. Z průzkumu vyplynula velká spokojenost s dopravní dostupností. Kyvadlové linky od metra C Budějovická využívá kolem 45 % dotazovaných a nadpoloviční většina z nich velmi uvítala zařazení elektrobusů do provozu. Zejména se objevovala kladná hodnocení jejich tichého chodu, čistého prostředí a šetrnosti k životnímu prostředí,“ uvádí Radim Passer, zakladatel a generální ředitel Passerinvest Group.
Podle Memoranda a Akčního plánu o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice je elektromobilita a digitalizace jedním ze základních kamenů rozvoje tuzemského automobilového průmyslu. Memorandum bylo nedávno podepsáno zástupci Vlády ČR a sdružení AutoSAP (za účasti Skupiny ČEZ).
22.11.2017Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva