Start-up ElektraCars začal nabízet využívání elektroaut za přijatelnou cenu. Součástí služby je i nabíjení, které zákazníka nestojí ani korunu navíc. Svoje elektroauto může nabíjet doma, ve firmě, na všech nabíjecích stanicích společnosti E.ON a u dalších 100 vybraných dobíjecích stanic. Na českém trhu startuje ElektraCars testovací provoz exkluzivně s vozy BMW i3.
Hlavními argumenty, proč řidiči oddalují pořízení elektroauta, je relativně vysoká pořizovací cena a komplikace s nabíjením. ElektraCars proto přichází na český trh s unikátní službou operativního leasingu s nabíjením a dalšími službami v ceně.
„Chceme přispět k vytvoření čistých a tichých měst bez emisí. Naší snahou je dostat více elektroaut na české silnice a zpřístupnit je co největšímu počtu lidi.“ říká Jan Burda, CEO ElektraCars, a dodává: „Protože vývoj elektroaut stále letí raketově vpřed, nabízíme řidičům možnost využívání vždy toho nejmodernějšího elektroauta. Každých osm měsíců jim elektroauto vyměníme za nový model. Zákazníci tak drží krok s nejnovějšími trendy v elektromobilitě.“
Další výhodou služby je nabíjení v ceně – a to jak doma, tak na cestách. „ElektraCars poskytuje ke každému vozu bezkontaktní čip, se kterým si elektroauto snadno nabijete na vybraných nabíjecích stanicích. Ceny za nabití nemusíte vůbec řešit, protože služba je nedílnou součástí servisu ElektraCars,“ vysvětluje Robert Vinický zodpovědný ve společnosti E.ON za inovace.
Klient může vybírat i ze široké sítě dalších nabíjecích stanic po celé republice, aktuálně jich má v rámci služby k dispozici téměř stovku. Do konce letošního roku se jejich počet zcela jistě ještě zvýší. „Aktuálně spouštíme pilotní provoz nové služby a testovací fáze nám umožní pochopit odezvu takového produktu na trhu,“ doplňuje Vinický z E.ON.
Výhodnou a pohodlnou alternativou je instalace nabíjecí stanice od ElektraCars u zákazníka doma či ve firmě. Pronájem domácí nabíječky je v ceně služby, klient zaplatí jednorázově pouze za její instalaci. Elektrická energie spotřebovaná při domácím nabíjení bude zákazníkovi zpětně proplacena. Řidič se v rámci služby nemusí starat o výměnu pneumatik, pojištění, servis, či dokonce ani o nákup dálniční známky. S vozy od ElektraCars je navíc oprávněn bezplatně parkovat v Praze na všech modrých zónách. Stačí si jen zvolit, kolik se svým novým elektromobilem chce za dobu trvání smlouvy (8 měsíců) najet kilometrů (od 5 do 18 tisíc).
Nová unikátní služba ElektraCars vznikla ve spolupráci společnosti E.ON, jež elektromobilitu dlouhodobě podporuje, a společnosti CreativeDock, která je specialistou na inovace a start-upy. ElektraCars startuje testovací provoz na českém trhu exkluzivně s vozy BMW. A další značky budou přibývat. Nejnovější verze modelu BMW i3 (BEV) slibuje dojezd až 200 km. Zrychlení z nuly na sto za 7,3 vteřiny potvrzuje, že jde o skvělé auto nejen do města.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva