Cedric Binoit byl jmenován obchodním ředitelem pro region Europe Central North Skupiny Michelin. Bude zodpovědný za trhy v Polsku, České republice, na Slovensku, v Litvě, Lotyšsku a Estonsku se sídlem v hlavním obchodním sídle společnosti Michelin ve Varšavě.
Cedric Binoit s sebou přináší 20 let zkušeností v Michelinu. Svou kariéru v Michelinu zahájil v pobočce na Pobřeží Slonoviny v Africe a poté strávil 7 let na pozici regionálního manažera prodeje a Key Account manažera ve Francii.
V roce 2006 byl jmenován obchodním ředitelem pro pneumatiky pro osobní vozidla v Rumunsku a o čtyři roky později přijal pozicii obchodního ředitele pro pneumatiky pro osobní a nákladní vozidla pro Rumunsko a země Balkánu. Od roku 2013 měl na starosti trhy v Austrálii, na Novém Zélandě a na ostrovech v Pacifiku v rámci Michelin Oceánia.
Své jmenování komentoval Binoit takto: “Jsem rád, že se stávám součástí dynamického týmu podporujícího prodej v této části Evropy. Naší hlavní výzvou je zvýšení podílu na trhu všech produktových řad Michelinu v regionu Europe Central North. Protože středobodem našeho zájmu je zákazník, budeme dále rozvíjet naši spolupráci s maloobchodem, velkoobchodem i našimi online prodejními partery.”
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva