Časopis Automakers provedl průzkum mezi českými dovozci aut na téma jejich účasti na letošních výstavách v České republice. Vzhledem ke skutečnosti, že se opět nebude konat autosalon v Brně, budou se dovozci rozhodovat mezi pražskými akcemi. Ve hře jsou Legendy, Autoshow a outdoorová akce Auta na náplavce.
Jiří Jantač, Volkswagen
Vzhledem k pozitivním zkušenostem z minulého roku se lokálních výstav plánujeme zúčastnit i letos. Na Náplavce vystavíme vozy přímo my, jako importér, na Legendách a na Autoshow pak budou značku Volkswagen reprezentovat naši dealeři, které v této činnosti podpoříme.
Jiří Šebesta, VW Užitkové
V případě kladného výsledku aktuálně probíhajících jednání se fanoušci motorismu budou moci seznámit s novinkami značky Volkswagen Užitkové vozy na pražských výstavách Legendy a Auta na náplavce.
Tomáš Velek, Audi
Auta na náplavce bohužel letos kolidují s termínem Soundtrack Poděbrady, kde jsme hlavním partnerem. Proto jednáme o účasti ve spolupráci s dealerem, o akci máme zájem. Stejný model je v jednání také u Legend.
Jan Laube, Ford
V rámci našich možností se zúčastníme Legend i výstavy Autoshow. Vystavujeme celoročně auta v PVA Letňany a pravděpodobně setaké zúčastníme, buď přímo nebo ve spolupráci s naším autorizovaným prodejcem, některých ze zmiňovaných výstav.
Arnoš Barna, Kia Motors Czech
V loňském roce se nám osvědčila výstava Legendy, letos se jí opět zúčastníme jako importér. Kvalitní akcí byla také Náplavka, zvažujeme účast. Na Autoshow bude Kia zastoupena prostřednictvím dealera.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva