Osmým rokem spolupracuje KIA MOTORS CZECH s Nadací Naše dítě. V rámci této spolupráce putuje padesátikoruna z každého prodaného auta na projekty nadace určené především na pomoc rodinám s autistickými dětmi a nyní nově i na děti postižené dětskou mozkovou obrnou.
Při rostoucích prodejích značky KIA, které za rok 2017 dosáhly 9 231 aut, tak nadace obdržela 461 550 korun, což je nejvíce v dosavadní historii kooperace. Za celou dobu spolupráce již Kia přispěla na pomoc ohroženým dětem více než 1,8 milionem korun, které nadace využila na podporu již více než 60 projektů.
„Činnosti Nadace Naše dítě si velmi vážíme. Ochotně pomáhá tam, kde je třeba, a výrazně tak přispívá k tomu, aby příběhy dětí s různými formami handicapu byly o něco veselejší. Máme proto velkou radost z toho, že s růstem značky KIA na českém trhu, roste i částka, kterou můžeme nadaci podpořit. Po vzájemné dohodě jsme se rozhodli pokračovat v podpoře rodin s autistickými dětmi a organizací, které jim pomáhají. Zároveň silně vnímáme problémy rodin s dětmi postiženými dětskou mozkovou obrnou, proto jsme se rozhodli část prostředků věnovat také na individuální žádosti těchto rodin,“ říká PR manažerka KIA MOTORS CZECH Kateřina Jouglíčková.
„Spolupráce se značkou KIA je pro nás velmi důležitá, především proto, že je dlouhodobá a že můžeme předem odhadnout, kolik prostředků budeme díky Kia a jejím zákazníkům mít k dispozici. Bohužel žádostí rodičů o pomoc a podporu dětí s autismem a dětskou mozkovou obrnou stále přibývá. Za první pololetí roku 2017 se na nás s prosbou obrátilo 18 rodin s takto postiženými dětmi. Jsme proto velmi rádi, že se Kia vydala cestou menší pomoci většímu počtu konkrétních rodin, která není tak mediálně zajímavá jako velké jednorázové dary,“ říká prezidentka Nadace Naše dítě Zuzana Baudyšová.
Díky společnosti Kia bylo v roce 2017 podpořeno 8 vybraných rodin. Pomoc obdržela například 7letá autistická dvojčátka Jiříček a Tomášek, kteří obdrželi 70 000 korun na komunikační terapii, a 3letá holčička s dětskou mozkovou obrnou, která získala 45 622 korun na speciální kočárek a polohovací židličku.
Automobilka Kia s Nadací Naše dítě spolupracuje již od roku 2009. Zlom ve vzájemné spolupráci nastal v roce 2014, kdy byl spuštěn společný projekt „Já a Kia pomáháme dětem“. Každý nově prodaný vůz je vybaven samolepkou, která potvrzuje, že Kia za každého zákazníka prostřednictvím koupě nového vozu přispěla padesáti korunami právě na podporu znevýhodněných dětí. Automobilka přitom předává nadaci finanční prostředky pravidelně 2x ročně, v červenci a lednu.
01.02.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva