Volkswagen Užitkové vozy je již třetím rokem generálním partnerem projektu Lyžování dětem, který organizuje letní i zimní závody a soutěže pro děti a mládež v Libereckém a Královéhradeckém kraji. Lyžování dětem plánuje pro rok 2018 celkem 25 soutěží, jichž se podle očekávání organizátorů zúčastní 10 000 startujících.
„Máme velkou radost, že se nám podařilo již během prvních dvou let existence projektu Lyžování dětem oslovit tak velký počet dětí a nabídnout jim atraktivní pohybové aktivity v přírodě,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika.
„V podpoře Lyžování dětem samozřejmě pokračujeme i v letošní sezoně a doufáme, že se dětem i jejich rodičům budou líbit všechny změny, které organizátoři připravili pro letošní sezonu s cílem ještě více zatraktivnit všechny soutěže, závody a další doprovodné aktivity.“
Volkswagen Užitkové vozy pokračuje v podpoře velmi úspěšného projektu „Lyžování dětem“. Pod vlajkou značky Volkswagen Užitkové vozy jsou v Libereckém a Královéhradeckém kraji po celý rok organizovány závody, soutěže a rozmanité sportovní aktivity pro děti a mládež. V loňském roce se 13 740 startujících zúčastnilo 49 soutěží, které přilákaly přibližně 15 000 diváků. Počet registrovaných závodníků v obou krajích meziročně vzrostl o více než 900. Finálové soutěže v Jablonci nad Nisou se zúčastnilo rekordních 406 nejlepších závodníků z celé České republiky.
06.02.2018Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva