Češi si podle UniCredit Leasingu při pořízení auta častěji vybírají pohodlnější a bezpečnější vozy. Postupně tak roste i obnos peněz, který do nich investují, v průměru je to až 560 tisíc korun. Roste také popularita financování nákupu aut prostřednictvím leasingu a úvěru.
Průměrná financovaná hodnota vozidla dosahuje až 380 tisíc korun, Češi nové auto splácí většinou 43 měsíců. Leasingové financování preferují především muži (75 % smluv) a nejčastěji na něj pořizují vozy nižší střední třídy.
Hitem trhu jsou automobily nižší střední třídy a SUV
Pro motoristy je při pořízení auta, financování leasingem nebo úvěrem stále více preferovanou volbou. Objem leasingového financování za první tři čtvrtletí loňského roku vzrostl o 11 %. Češi tímto způsobem většinou financují až dvě třetiny ceny auta, průměrný objem smlouvy u UniCredit Leasing dosahuje 380 tisíc korun. Auto přitom obvykle splácí 3,5 roku (43 měsíců).
„Mezi zákazníky boduje především nákup automobilů nižší střední třídy, jako Hyundai i30, Dacia Sandero, Kia Ceed či Renault Mégane. Auta v této třídě preferuje až třetina našich klientů,“ komentuje Jaroslav Jaroměřský, obchodní ředitel UniCredit Leasing. Další čtvrtina si pak pořizuje SUV nebo terénní auto (Dacia Duster nebo Hyundai Tuscon), 20 % vozidla nižší třídy (Renault Clio nebo Hyundai i20) a 12 % vozidla střední třídy (Renault Trafic nebo BMW 4).
12.02.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva