Svátek sv. Valentýna není pouze dnem romantických večeří a dárků, ale i dnem nepříjemných zážitků z dopravních nehod, úrazů či setkání se zloději. Pojišťovna Allianz zaregistrovala jenom během loňského 14. února 543 pojistných událostí za více než 13 milionů korun. To bylo dvakrát více, než v roce 2016, kdy evidovala 241 událostí za 7 milionů
Více než polovinu z loňských pojistných událostí tvoří dopravní nehody od nedobrzdění, přes rozbitá čelní skla až po závažné případy se škodami na zdraví. Valentýn nepřinášel štěstí ani v oblasti majetku. V několika nahlášených případech se zloději podívali do rodinných domů, odkud mimo jiné odnesli také šperky.
Po čokoládě a květinách jsou právě šperky tím nejčastějším dárkem, který žena na Valentýna obdrží. Průměrná škoda na špercích u rozsáhlejších krádeží rodinných domů je zhruba 150 tisíc korun, výjimkou ale nejsou ani škody přesahující milionové částky. Citovou hodnotu Allianz pojišťovna vyplatit neumí, tu finanční však ano.
„Pokud vlastníte nějaký luxusnější šperk, mělo by být sjednání pojištění samozřejmostí. Často se však setkáváme s problémem, že klientky nejen, že netuší, jakou má daný šperk hodnotu, ale ani neví, jak přesně vypadá,“ říká Monika Hotová, produktová manažerka pojištění majetku Allianz.
Obecně platí, že limit na cennosti většinou v rámci celkového limitu na pojištění domácnosti stačí. „Majitelé šperků vyšší hodnoty využívají možnosti navýšení limitu pojistného plnění, což je podmíněno tím, že je umístí do trezoru. Doporučujeme jim, aby dražší a starožitné kousky měli ohodnocené soudním znalcem, opatřené certifikátem pravosti a samozřejmě nafocené, protože to pak tvoří důležité podklady pro rychlé vypořádání pojistné události,“ doplňuje Hotová.
14.02.2018Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva