Časopis Automakers od letošního ledna organizuje, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci Svazu dovozců automobilů v roce 2017. Hlasování se uzavřelo 28. února 2018. Kolik se sešlo hlasů?
„Motorističtí novináři z Klubu motoristických novinářů a Klubu motoristických publicistů mohli v průběhu ledna a února 2018 posílat hlasy PR manažerům, kteří poskytovali v průběhu roku 2017 nejdostupnější informační servis pro jejich redakce,“ vysvětluje předseda KMN Michal Busta.
„V loňském ročníku se v redakci sešlo celkem 59 hlasů pro celkem 19 manažerů. Letos přišlo do redakce 25 hlasovacích lístků, každý novinář mohl určit až tři oblíbené PR manažery. Tento rok se tedy bude hrát dohromady až o 75 hlasů,” vysvětluje systém ankety šéfredaktor Automakers Erich Handl.
Co bude dál? “Pětadvacet došlých lístků jsme srovnali na podlahu redakce, ofotili a budou zaslány ke kontrole předsedům novinářských klubů. Po ověření počtu došlých lístků začne sčítání hlasů. Hlasy bude potřeba vytřídit. Ne všichni novináři dodrželi pravidlo soutěže a hlasovali i pro PR manažery pracující pro společnosti SDA. Viděl jsem na lístcích například hlas pro dodavatele autokol, ten nebudeme moci uznat,” upřesňuje Handl
Sčítat se budou hlasy nejen pro oblíbené PR manažery, ale ty pro soutěž o hořkou malinu pro nejméně vstřícného mluvčího. Anketa také má vedlejší soutěž o nejpoveděnější akci pro motonovináře roku 2017. Výsledky budou vyhlášeny v březnovém Importérském speciálu Automakers 2018, slibuje Handl.
01.03.2018Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva